piatok 2. decembra 2016

Noví osadníci mojej poličky za mesiac November


- November bookshelf news -


Je známo, že toto objavíte u každého knižného blogera. Človek má aspoň prehľad o knihách vo svete a čo je nové alebo i staré a pritom pre nás do tej doby neznáme. Tak som sa rozhodla venovať každý mesiac i ja svoj kúsok knižničky a jej news. Väčšina kníh aspoň momentálne je v origináli tak aspoň budete mať prehľad čo sa deje i tu v UK :)
Za tento mesiac som si kúpila 5knižiek a jednu mám od Goodreads. Ak máte záujem o prečítanie anotácie tak po kliknutí na názov knižky vás presmeruje na GR priamo k nim. Mám pocit, že asi až na jednu sú to vlastne také tie ''novinky'' tak puste sa teda do toho ...



Táto kniha sa ku mne dostala vďaka Goodreads a ešte sa ňou prekúsavam je to síce fantasy čo ja rada aj keď tento rok mám pocit, že knihy podobné HP sa roztrhlo vrece bo čary a podobné, vídam často a táto je jedna z nich. Uvidíme čo prinesie čas obálka je krásna a asi to je práve dôvod prečo som sa na ňu nechala ukecať :)

Ide o psychologický thriller a až doma som zistila, že je to druhá kniha ale vraj jedna na druhú nenadväzujú ale i tak pre istotu  si pravdepodobne prečítam prvú knihu. O Katerine sa hovorí len v dobrom a zatiaľ som nečítala teda aspoň myslím, žiadnu knihu s týmto žánrom práve od ženy takže sa teším bo obálky sú pre mňa také jednoduché ale pekné a anotácia lákavá.

Ak aspoň trochu máte prehľad o filmoch tak isto túto knihu spoznávate hlavne vďaka jej filmovej obálke. Áno je to rozprávka ale i Malý princ je pre deti a čítame ho i my dospelý. BFG mám už rozčítané a je to milá knižočka a myslím, že je preložená do českého jazyka ako Obr Dobr a práve po filmovej premiére verím, že si nájde ďalších nových čitateľov pretože R.Dahl má mnoho pekných rozprávok


O tejto knihe som už hovorila v mojom vianočnom TBR by sa dalo povedať a ide o vianočný román lásky a verím, že aj zábavy nakoľko naša hrdinka bude svojou dobrosrdečnosťou ''zabíjať'' jedného suseda, ktorý má povahu Grincha a tým, že to bude ako reality show na blogu tak sa mám načo tešiť

Je to historický román a ako sa dá dočítať v anotácií ide o Taliansko z obdobia kedy končí 2svetová vojna. Hlavná hrdinka a jej brat ostávajú opustený a on bude vtiahnutý do sveta mafie. Obálka ako inak ma očarila a mám rada knihy o 2sv alebo to obdobie po takže verím, že príbeh ma tiež očarí. Táto kniha je ani nie mesiac vonku takže preklad zatiaľ asi nie je.

Táto posledná kniha o ktorej veľmi neviem, čítala som si akurát len anotáciu ešte v obchodáku a vraj je v top10 bestseller s Sunday Times čož sú tu v UK  také tie najznámejšie a najväčšie noviny. Celkovo mi príbeh pripadá ako taká novodobá popoluška ale trošku inak. Ide o ďalší vianočný román a ak poznáte Downton Abbey a aspoň trošku sa vám páči tak je táto kniha pre vás.

Tak a týmto končí zoznam kníh, ktoré som si ''adoptovala'' do nového domova :D Ak vás nejaká očarí ako mňa budem len rada a isto v najbližšej dobe aj keď asi väčšina po novom roku bude v mojom TBR, aby každá dostala svoju recenziu ako si zaslúži. Týmto sa zatiaľ lúčim a čítaniu zdar :))



2 komentáre:

  1. Já jsem zvedava na BFG.
    Dostanu od Dahla jeho komplet v anglictine a jsem na to zvedava :))
    Katy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak budú aspoň z polovice také zábavné ako BFG tak sa máš načo tešiť akurát len v BFG ten obor rozpráva takou skomolenou angličtinou, že mi to občas dalo zabrať :))

      Odstrániť