piatok 30. decembra 2016

Poslední knižní osadníci tohto roku...


- December bookshelf news -

Ďalší mesiac za nami a s ním i nové knihy, ktoré mi pribudli do poličiek. Aspoň dve z nich každý bude poznať :) I tento mesiac nemôžem si sťažovať 6knižiek je pre mňa akurát tak dosť, aby sa mi TBR nezačal preplňovať viac ako je nutné. Jasné, že poteší každá nová kniha očakávaná i nie ale treba mať mieru ... Za jednu môžem ďakovať samotnému autorovy B.P Smythe, ktorý o5 svoju novinku ponúkal na recenzie a ja som neodmietla no a zvyšok som si zaobstarala sama. Ako i v minulom príspevku i tu po kliknutí na názov knihy Vás odkáže na GR ak by nejaká zaujala. Tak teda poďme na kus reči o aké knihy teda ide...




 Toto je jedna z tých, ktoré pozná celý svet a ak sa nájde niekto kto o nich ani len nepočul mám pocit, že je z iného sveta :D HP je stále v kurze a narazila som na tieto vydania, ktoré majú milú obálku a nakoľko osobne nemám HP ani v preklade ani v origináli tak som zariskovala a mám rovno prvé dva diely v angličtine. Kedy sa k nim dostanem neviem ale aspoň viem, že ich mám.

Opäť HP, ktorá je druhou knihou a dúfam teda, že sa mi podarí zaobstarať si všetky časti v tomto vydaní. Je pravdou, že sa mi viac páčia tie nové spracovania, ktoré obsahujú naozaj podarené kresby ale ja myslím i na svoju peňaženku. Musím sa priznať, že som Harryho celého nečítala a čo som aj načítala bolo tak dávno ešte keď celý ten ošiaľ len začal. Dokonca i film, posledné dve časti  som vydela len toto leto  pretože som si nevedela predstaviť, že to skončí a hlavne tým, že celá ta partia budú dospeláci :D

Ak máte radi knihy o tom slávnom kocúrovi Bobovi tak toto  Vám padne vhod. Myslím, že toto je tretia knižka Alfieho ale ani jednu so ešte nečítala no páčila sa mi obálka a nevedela som povedať nie. Bude to isto pohodová knižka možno trošku bláznivá ale aspoň sa nasmejem a angličtina pri takýchto knihách je jednoduchá takže to bude oddychovka.


Toto je kniha, ktorú som dostala na recenziu a prišla mi i podpísaná čo ma vždy poteší keď si autor dá tu námahu. Ide o zbierku hororových príbehov takže niečo z môjho súdka no a dúfam, že to bude dobré, aby som nemusela hodnotiť negatívne. Viac k tomu nemôžem teraz povedať bo sama neviem o čom tie príbehy sú ale v najbližšej dobe sa do nej pustím a dám vedieť v recenzii.

Možno poznáte vďaka filmu, ktorý bol podľa mňa super a aj keď som nemala v pláne si kupovať i knihu ale za tú cenu čo ju ponúkali by to bol hriech nechať ju tam ležať. Pre tých čo to neznajú odporúčam minimálne aspoň film pozrieť :)

Poslednou knihou, ktorá sa ku mne zatúlala je psychologický triller ako sa i na obálke píše je to niečo ako keď sa stretne The girl on the train (čož všetci poznáme ako pod Dívka ve vlaku na ktorú som už písala recenziu) a Rear Window (ide o Hitchockov film). Takže očakávam, že sa asi bude špehovať susedov hodne moc :D Aj keby to nebolo tak dobré ako si myslím, aspoň obálka je podarená ako i spracovanie samotného hardbacku


Tak toto je 6 mojich nováčikov a teším sa im a i dúfam, že minimálne polovica bude podľa mojich predstáv a to čo nájdem vo vnútri príbehu ma poteší tiež. Ak niečo z toho ste čítali alebo len o tom počuli kľudne dajte vedieť rada sa dozviem či som siahla po správnych knihách. A ako vždy čítaniu zdar :)


2 komentáre:

  1. Gratulujem k novým prírastkom c:
    Máš pravdu, aspoň dva z nich bude každý poznať a ja poznám iba tie dva :D
    Ale The Watcher ma zaujalo, vďaka ti zaň, dúfam, že sa budú nové knižky páčiť.
    ☾ fluidEscence

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem
      No bohužial som tu obklopená väčšinou knihami, ktoré SR a ČR moc nepozná... No The Watcher práve dnes som začala čítať a už teraz popravde sa v tom trošičku strácam :D

      Odstrániť